Manresa · Carrer del Born, 6
Sortida

SEVILLA I PUEBLOS BLANCOS EN TREN AVE

5 dies / 4 nits

La Ruta dels Pueblos Blancos d’Andalusia és un viatge per una de les zones més autèntiques i belles del sud d’Espanya, especialment a les províncies de Cadis i Màlaga. Vens amb nosaltres?

Descripció de la sortida

SEVILLA I PUEBLOS BLANCOS EN TREN AVE

Del 3 al 7 d'octubre 2026
5 dies / 4 nits

3 OCTUBRE (Dissabte): PUNT D’ORIGEN - ESTACIÓ TREN AVE BARCELONA O LLEIDA - SEVILLA
Trasllat a l'estació Barcelona o Lleida per sortir amb a les 08:30 h destinació Sevilla. Arribada a les 14:35h. Dinar en restaurant. A continuació, visita guiada per Sevilla, la qual posseeix un important patrimoni monumental i religiós, és una de les ciutats amb més número d’esglésies i convents. Destaquem els seus museus i ponts a sobre del Guadalquivir, la Giralda i la Torre del Oro, alguns dels monuments més emblemàtics de la capital. A l’hora prevista trasllat a l’hotel i registre. Sopar i allotjament a l’hotel.

4 OCTUBRE (Diumenge): SEVILLA - PUERTO DE SANTA MARIA - CONIL (173km)
Esmorzar a l’hotel. Visita per la ciutat. Començarem als Reales Alcázares i coneixerem el Parc de Maria Lluïsa, la Plaça d’Espanya i l’emblemàtic barri de Triana. Dinar en restaurant. A la tarda sortirem en direcció a la província de Cadiz. Arribada al Puerto de Santa María, on destaca la Plaça de Toros, el Castell de San Marcos, el qual es va construir a sobre d’una mesquita musulmana del segle XI, l’Església Major Prioral, la Casa de los Leones, entre d’altres. Continuació cap a l’hotel situat a prop de Conil. Sopar i allotjament a l’hotel.

5 OCTUBRE (Dilluns): CONIL - CADIZ - CHIPIONA - SANLUCAR - CONIL (190 km)
Esmorzar a l’hotel. Al matí visitarem Cadiz, coneguda com la “tacita de plata”, de la qual destaquem les seves platges i festes, però també la seva història, és considerada la ciutat viva més antiga de l’occident, amb un ric patrimoni artístic i monumental. Coneixerem la Puerta de Tierra, el Telègraf Principal, el Gran Teatre Falla, la Catedral de Santa Cruz, el Teatre Romà, el Barri del Pópulo i la Torre Tavira. Dinar en restaurant. A la tarda visita de Chipiona, ciutat de la famosa Rocío Jurado i Sanlúcar de Barrameda. Destaquem la Basílica de la Virgen de Regla i el Far més alt de la costa andalusa. A continuació visitarem la localitat del vi Manzanilla, Sanlúcar de Barrameda, on gaudirem del riu més important de tota Andalusia, el Guadalquivir, i on tindrem l’oportunitat de visitar el seu casc antic i degustar els seus famosos llagostins de Sanlúcar. Retorn a l’hotel, sopar i allotjament.

6 OCTUBRE (Dimarts): UBRIQUE - GRAZALEMA - EL BOSQUE - MEDINA SIDONIA - ARCOS DE LA FRONTERA - CONIL (304 km)
Esmorzar a l’hotel. Excursió de dia complet a una de les rutes més boniques i emblemàtiques d’Andalusia: la Ruta de los Pueblos Blancos, un recorregut entre pobles amb història i arquitectura tradicional andalusa. La primera parada serà a Ubrique, el major i més ric dels pobles de Sierra de Grazalema, caracteritzat pels seus carrerons empinats i per la seva indústria de la pell. A continuació visitarem Grazalema, situada als peus de la Sierra del Pinar, dins del Parc Natural Sierra de Grazalema, és un dels pobles més rics en fauna i destaca per la seva artesania en mantes de pura llana. Continuarem cap a El Bosque, dins del mateix Parc Natural, destaca pel seu patrimoni natural, molins d’aigua i el Jardí Botànic El Castillejo. Dinar en restaurant a la població Medina Sidonia. Seguirem la ruta fins a arribar a Arcos de la Frontera. Després, visitarem el poble, declarat Conjunt Històric - Artístic. Entre els seus monuments destaquen el Palau del Conde del Àguila, el Castell dels Arcs, l’Església Parroquial de Santa Maria de la Asunción, el Convent de Sant Agustí, entre altres. Retorn a l’hotel, sopar i allotjament.

7 OCTUBRE (Dimecres): CONIL - JEREZ DE LA FRONTERA: VISITA BODEGA - SEVILLA (158 km) - PUNT D’ORIGEN
Esmorzar i sortida de l’hotel. Al matí visita de Jerez de la Frontera, que ofereix nombroses possibilitats. Gaudirem del flamenc més pur, el seu centre antic, declarat com a Conjunt Monumental Històric - Artístic, on esglésies, palaus i edificis singulars es descobreixen entre tarongers i fonts al llarg de places, carrers i racons; són també nombrosos els museus i centres temàtics on el Toro, el Cavall, el Flamenc i el Vi, prenen protagonisme, juntament amb altres de gran interès on es plasmen tradició i herència. Gaudirem de la visita a la bodega Williams, on el vi i brandi neixen, es crien i envelleixen. Dinar en restaurant en ruta direcció Sevilla. Arribada a Sevilla i trasllat a l'estació d’ave de Santa Justa per sortir a les 16:15h amb destinació Lleida o Barcelona. Trasllat al punt d’origen.

FI DELS NOSTRES SERVEIS

EL VIATGE INCLOU:

  • Trasllat punt d'origen - Estació de tren - Punt d'origen.
  • Bitllets de tren AVE Barcelona / Lleida - Sevilla i Sevilla - Barcelona / Lleida
  • Coordinador/a acompanyant
  • Autocar privat durant tot el circuit amb seients assignats.
  • Guia local durant tot el viatge.
  • 1 nit hotel 4* a Sevilla
  • 3 nits hotel 4* a Conil.
  • Règim de pensió completa, aigua i vi als àpats.
  • Assegurança d’assistència i cancel·lació (contractada en el moment de la confirmació de la reserva)
  • Visita amb guia oficial a Sevilla
  • Visita amb guia oficial a Cádiz
  • Entrada Reales Alcázares a Sevilla.
  • Entrada i visita a la Bodega William Humblert a Jerez amb degustació.
  • Propines al xofer i guies

PREU PER PERSONA EN HABITACIÓ DOBLE: 

    • Sortida des de Barcelona: 1.345 €
    • Sortida des de Lleida: 1.325 € 

Suplement individual: +225 €

Consulti'ns més detalls.

Comparteix